joi, 25 martie 2010

Muzica comerciala si necomerciala

Mereu aud vorbindu-se despre muzica necomeciala si muzica comerciala,
eu cred ca muzica comerciala nu este un gen de muzica si muzica necomerciala este un alt gen de muzica.
Oameni, potoliti-va !

Muzica este Muzica

Daca oamenilor le place muzica respectiva fie ea minimal,hip hop sau rock inseamna ca este muzica comerciala care se vinde,sau mai nou se asculta muzica in Romania nu se mai vinde sau daca se vinde se vinde prea putin.

Eu ascult muzika iar daca melodiile care imi plac se intampla sa placa si la alte cateva milioane de oameni inseamna ca e comerciala.
Daca spui ca tu asculti muzica necomerciala inseamna ca te referi la faptul ca tu asculti ceva ce nu place la foarte multa lume.

daca ai pareri hai sa le dezbatem poate nu am inteles eu bine.

Un comentariu:

  1. Hello Mc aki dany dj angelo is Oliver and I want aki a great remix I did and to be rocking the radio stations it was produced by me to you that he is low ai aki link http://www.4shared.com/audio/ DHJPi_MS / Mc_Dany_never_be_alone__By_Dj_.html
    ta ai can download and enjoyed anything and only accesses my blog or msn and msn www.djangelo.tk/ angeloczs2010@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere